Konferencja dla pracodawców pn. „Zasady zatrudniania cudzoziemców na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – obowiązujące przepisy i procedury”

Wojewódzki Urząd Pracy oraz Powiatowy Urząd Pracy w Opolu organizują 
Konferencję dla pracodawców pn. „Zasady zatrudniania cudzoziemców na 
terenie Rzeczypospolitej Polskiej – obowiązujące przepisy i procedury”.

Konferencja odbędzie się w dniu 11 maja 2012 r. w godzinach od 10.00 do 
14.00 w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, 
sala konferencyjna II p.
 
  W programie konferencji zaplanowano:
- EURES - pomoc w pozyskiwaniu i rekrutacji pracowników z krajów Unii 
Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- Podejmowanie pracy przez Obywateli Białorusi, Gruzji, Mołdawii,Federacji 
Rosyjskiej, Ukrainy na podstawie uproszczonej procedury;
 - Zatrudnianie obywateli krajów UE/EOG – procedury związane z pobytem;
 - Procedury uzyskiwania zezwolenia na zatrudnienie cudzoziemców spoza Unii 
Europejskiej;
 - Uprawnienia Straży Granicznej w ramach prowadzonych kontroli legalności 
zatrudnienia na terytorium RP;
 - Usługi powiatowego urzędu pracy oferowane pracodawcom.
 
 Liczba miejsc jest ograniczona. Zainteresowani przedsiębiorcy 
mogą zgłaszać chęć udziału do Powiatowego Urzędu Pracy pod nr tel.: 77 
44 22 928.

Sebastian Krajewski
Doradca EURES
Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
Eures Adviser
Regional Labour Office in Opole
Poland
tel. 0048 77 44 16 712
fax. 0048 77 44 17 177